Drage moje zapravljivke. Zanima me, kako reagirate in kaj naredite, ko prejmete neprimeren izdelek (pri nakupu ali menjavi). Izdelek, ki ima madeže, luknje, pletenine imajo potegnjene zanke ipd. Seveda se prodajalki to ne zdi pomembno ali pa se sploh več ne odziva. Kaj pa ko daste svoje popolne podatke s TRR, ker je bil dogovor o nakupu že tako daleč, potem pa ni duha ne sluha o €, še manj pa o kupcu. A sploh kaj naredite, rečete? Se mi že za malo zdi (sploh pri menjavah), da dam naprej dobre izdelke, dobim pa ničvredne, ki jih niti naprej ne morem prodat ali menjat. :-/
Drage moje zapravljivke. Zanima me, kako reagirate in kaj naredite, ko prejmete neprimeren izdelek (pri nakupu ali menjavi). Izdelek, ki ima madeže, luknje, pletenine imajo potegnjene zanke ipd. Seveda se prodajalki to ne zdi pomembno ali pa se sploh več ne odziva. Kaj pa ko daste svoje popolne podatke s TRR, ker je bil dogovor o nakupu že tako daleč, potem pa ni duha ne sluha o €, še manj pa o kupcu. A sploh kaj naredite, rečete? Se mi že za malo zdi (sploh pri menjavah), da dam naprej dobre izdelke, dobim pa ničvredne, ki jih niti naprej ne morem prodat ali menjat. :-/