Moj profil Nastavitve Odzivi Pogovori Najljubše Odjavi se

Forumi /

mojbutik.si /

Pomoč na strani /

Lažne izjave v negativni oceni

Dobila sem negativno oceno polno laži Kupila je plašč, ki je imel v opisu vse mere in podatke (rabljen) Ker ji je bil "ful" prevelik, je začela izsiljevati, z vračilom, njen način komuniciranja je bil pod vsakim nivojem, kljub temu, da sem ji lepo razložila, da sem samo posrednik pri prodaji plašča in da tega denarja nimam več
2022 08 31
V bistvu je tako, da jaz nasploh ne sodelujem z osebami pri katerih vračilo ni mogoče. Tudi če so mere navedene, včasih pač nekaj ne stoji, kot bi bilo treba. Če jaz poravnam vse stroške vračila + vaše stroške, ko mi vrnete znesek, ne vidim ovir zakaj se potem nebi vrnilo. V fizični trgovini lahko prideš tudi zamenjat ali vrnit artikel. Če ste lahko bili posrednica pri prodaji, potem bi lahko bili tudi posrednica pri vračilu in dogovoru. Najlažje je reči, da vi nimate nič s tem in to je to. Sedaj si pa zamislite, da ima nekdo princip, da se artikel ne sprejema nazaj in mi pošlje neuporabno zadevo. Potem se pa sklicuje na videno-kupljeno. Za dobro sodelovanje je potrebna komunikacija + bonton + dogovor, da bosta obe strani zadovoljni. LP
2022 09 04
Tle je beseda ene proti drugi in kaj je res, ne ve noben od nas. Moje mnenje je, da je vsak kupec dolžen pred nakupom preveriti velikost, mere, zahtevat dodatne slike ipd, vse kar mu je pomembno pri nakupu. Če tega ne stori (in je prodajalec pošten) je odgovornost na njemu. Nek riziko je vedno, ko kupuješ na taki platformi, in to je treba vzet v zakup. Zato pa je treba bit čimbolj previden, pa še vedno se lahko kej zalomi. Marsikaj pa se da preprečit. Vi ste mere imela celo napisane, tako da je mel kupec priloznost preverit ali mu bo izdelek prav. Če tega ni storil, ne vem kaj bi vi mogla še narest. SEVEDA - če je bil problem res samo v velikosti in če drži, kar ste napisala. Jaz sm proti vracanju, ker sicer se lahko gremo gor in dol, eni bojo kupovali na blef, in pol vracali, po moznosti noseno ali umazano, tega se ne grem. Prav je, da govorimo o odgovornosti prodajalca, ma dejmo tudi govorit o odgovornosti kupca. In primerjava s fizično trgovino ni na mestu. Ampak če si fer in skomuniciraš prijazno, se marsikaj reši.
2022 09 07
Hvala azzurra za repliko. ;) Tako admini, kot tudi moderatorji se večkrat znajdemo v situaciji, ko ne vemo na katero stran stopiti, saj ne vemo celotne situalcije in komunikacije, zato je takšne zadeve včasih res težko reševati. Morda lahko navžem samo dobro nameren predlog kupkam, kako vnaprej rešiti podobno situacijo. ''Če niste prepričane v to ali vam bo izdelek ok, pred nakupom preverite možnost vračila.'' In seveda na drugi strani se od prodajalk pričakuje, da podajo vse informacije o stanju izdelka, ki jih kupec potrebuje. Na ta način bo težav manj in bomo zadovoljni tako mi, kot tudi vi. Pozdravčki, vaš Moderator
2022 09 08
Pri meni možnosti vračila ni, ker se je pred leti dogajalo, da je punca oblačilo kupila, ga parkrat nosila, potem pa rekla da ji ne ustreza in hotela denar nazaj. Oblačilo sem dobila smrdljivo po alkoholu, potu in cigaretih, kdaj tudi uničeno. Se je zgodilo tudi, da je gospdična kupila od mene sandale, jih nosila na morju cel mesec, po enem mesecu pa jih seveda več ni potrebovala in je rekla, da ji pa kar naenkrat ne ustrezajo. In zahtevala denar nazaj. Bil je tudi primer, ko sem prodala dražji parfum. Punca ga je dobila, potem pa trmasto vztrajala, da je ponaredek (čeprav sem ji dala originalen račun iz Mullerja). Ko mi ga je vrnila (in jaz njej denar), sem ugotovila, da mi je vrnila SVOJ ponaredek! Ni šlo za enako stekleničko parfuma. Druga pa si je lepo dekantirala četrtino parfuma, pa mi ostanek na silo vrnila, češ da ji ne odgovarja. Dokazati ji nisem mogla nič, seveda. Zato jaz vračam več ne, razen če je res šlo za mojo napako. Dam pa vedno vse informacije kupcem, od katerih se pričakuje da se bodo o vsem preh nakupom dobro pozanimali. Sicer pa jim predlagam, v kolikor jim ne ustreza, da oblačilo prodajo naprej.
2022 09 13
> Matrikka: > Pri meni možnosti vračila ni, ker se je pred leti dogajalo, da je punca oblačilo kupila, ga parkrat nosila, potem pa rekla da ji ne ustreza in hotela denar nazaj. Oblačilo sem dobila smrdljivo po alkoholu, potu in cigaretih, kdaj tudi uničeno. > Se je zgodilo tudi, da je gospdična kupila od mene sandale, jih nosila na morju cel mesec, po enem mesecu pa jih seveda več ni potrebovala in je rekla, da ji pa kar naenkrat ne ustrezajo. In zahtevala denar nazaj. > Bil je tudi primer, ko sem prodala dražji parfum. Punca ga je dobila, potem pa trmasto vztrajala, da je ponaredek (čeprav sem ji dala originalen račun iz Mullerja). Ko mi ga je vrnila (in jaz njej denar), sem ugotovila, da mi je vrnila SVOJ ponaredek! Ni šlo za enako stekleničko parfuma. > Druga pa si je lepo dekantirala četrtino parfuma, pa mi ostanek na silo vrnila, češ da ji ne odgovarja. Dokazati ji nisem mogla nič, seveda. > Zato jaz vračam več ne, razen če je res šlo za mojo napako. Dam pa vedno vse informacije kupcem, od katerih se pričakuje da se bodo o vsem preh nakupom dobro pozanimali. > Sicer pa jim predlagam, v kolikor jim ne ustreza, da oblačilo prodajo naprej. No, po enem mesecu tudi jaz nebi sprejela nazaj.. gre se samo, ko se paketek prejme in se še enak trenutek sporoči, da kaj ni ok in se takoj vrne. Tudi po enem tednu tudi več nebi želela sprejeti nazaj če bi se kdo odločil vrniti. Ali takoj po prejemu ali pa nič.
2022 09 16
> Matrikka: > Pri meni možnosti vračila ni, ker se je pred leti dogajalo, da je punca oblačilo kupila, ga parkrat nosila, potem pa rekla da ji ne ustreza in hotela denar nazaj. Oblačilo sem dobila smrdljivo po alkoholu, potu in cigaretih, kdaj tudi uničeno. > Se je zgodilo tudi, da je gospdična kupila od mene sandale, jih nosila na morju cel mesec, po enem mesecu pa jih seveda več ni potrebovala in je rekla, da ji pa kar naenkrat ne ustrezajo. In zahtevala denar nazaj. > Bil je tudi primer, ko sem prodala dražji parfum. Punca ga je dobila, potem pa trmasto vztrajala, da je ponaredek (čeprav sem ji dala originalen račun iz Mullerja). Ko mi ga je vrnila (in jaz njej denar), sem ugotovila, da mi je vrnila SVOJ ponaredek! Ni šlo za enako stekleničko parfuma. > Druga pa si je lepo dekantirala četrtino parfuma, pa mi ostanek na silo vrnila, češ da ji ne odgovarja. Dokazati ji nisem mogla nič, seveda. > Zato jaz vračam več ne, razen če je res šlo za mojo napako. Dam pa vedno vse informacije kupcem, od katerih se pričakuje da se bodo o vsem preh nakupom dobro pozanimali. > Sicer pa jim predlagam, v kolikor jim ne ustreza, da oblačilo prodajo naprej. HOLLY F****
2022 09 21