Pozdravljene,
Sprva vam bi rada zaželela vse lepo, zdravo in uspešno v novem letu 2021. Novo leto, prazniki in podobno na mojbutik.si pa pomenijo VELIKE zamude paketkov. Trenutno jih imam sama kar veliko na poti še iz časa pred Božičem. Preden sem odposlala paketek sem stranke opozorila na morebitne zamude, tudi do 3 tedne. Na žalost so nekatere stranke nekoliko manj razumevanjoče kot druge. Zaenkrat imam malo, a vse pozitivne odzive. Zanima me kako nerazumevajoči/nezaupljivi stranki dopovedati, da je paket na poti, da zgolj zamuja in da ga nisem pozabila poslati oz. da nisem zgolj pobrala denarja in izginila?
Imam račun, na katerem seveda ne piše komu je bil paket poslan, poslano pa je bilo z navadno pošto. No, konec koncev se je lahko paket tudi izgubil, a vseeno delam v dobrobit stranki in bi želel, da prejme za kar je plačala.
Hvala za vse vaše predloge, reakcije v podobnih situacijah, rešitve pred negativnimi odzivi in podobno.
Pozdravljene,
Sprva vam bi rada zaželela vse lepo, zdravo in uspešno v novem letu 2021. Novo leto, prazniki in podobno na mojbutik.si pa pomenijo VELIKE zamude paketkov. Trenutno jih imam sama kar veliko na poti še iz časa pred Božičem. Preden sem odposlala paketek sem stranke opozorila na morebitne zamude, tudi do 3 tedne. Na žalost so nekatere stranke nekoliko manj razumevanjoče kot druge. Zaenkrat imam malo, a vse pozitivne odzive. Zanima me kako nerazumevajoči/nezaupljivi stranki dopovedati, da je paket na poti, da zgolj zamuja in da ga nisem pozabila poslati oz. da nisem zgolj pobrala denarja in izginila?
Imam račun, na katerem seveda ne piše komu je bil paket poslan, poslano pa je bilo z navadno pošto. No, konec koncev se je lahko paket tudi izgubil, a vseeno delam v dobrobit stranki in bi želel, da prejme za kar je plačala.
Hvala za vse vaše predloge, reakcije v podobnih situacijah, rešitve pred negativnimi odzivi in podobno.