Moj profil Nastavitve Odzivi Pogovori Najljubše Odjavi se

Kmalu nove spremembe. Več informacij najdete tukaj.

Kmalu nove spremembe. Več informacij najdete tukaj.

Forumi /

Informacije za uporabnike /

Pogovori o uporabi strani /

Strah pred negativnim odzivom

Pozdravljene, Sprva vam bi rada zaželela vse lepo, zdravo in uspešno v novem letu 2021. Novo leto, prazniki in podobno na mojbutik.si pa pomenijo VELIKE zamude paketkov. Trenutno jih imam sama kar veliko na poti še iz časa pred Božičem. Preden sem odposlala paketek sem stranke opozorila na morebitne zamude, tudi do 3 tedne. Na žalost so nekatere stranke nekoliko manj razumevanjoče kot druge. Zaenkrat imam malo, a vse pozitivne odzive. Zanima me kako nerazumevajoči/nezaupljivi stranki dopovedati, da je paket na poti, da zgolj zamuja in da ga nisem pozabila poslati oz. da nisem zgolj pobrala denarja in izginila? Imam račun, na katerem seveda ne piše komu je bil paket poslan, poslano pa je bilo z navadno pošto. No, konec koncev se je lahko paket tudi izgubil, a vseeno delam v dobrobit stranki in bi želel, da prejme za kar je plačala. Hvala za vse vaše predloge, reakcije v podobnih situacijah, rešitve pred negativnimi odzivi in podobno.
2021 01 05
Nerazumevajoči stranki ne moreš nič dopovedat. :) Prosiš jo, naj počaka, medtem si ji na voljo, in upaš, da bo paket prišel. Če pride, čeprav z zamudo bo vidla kdaj je bil poslan (in ti bo morebiten minus naknadno izbrisala)... Če pa ne pride, ti bo pa itak dala minus in boš težko (brez papirja) karkoli argumentirala :/
2021 01 12
Ne odstopam od priporočene pošiljke. V nobenem primeru. Raje 2€ več pa imam čisto vest in mirne živce. Še posebej v prazničnih časih. Lp
2021 01 16
Azzurra hvala za spodbudne besede in ksenija88 hvala za nasvet. Sem se tudi sama odločila, da so-financiram priporočeno pošiljanje. Kljub koncu praznikov še vedno prihaja do zamud. Strankam sedaj predložim sledilno kodo s katero lahko vidijo kje se paket nahaja vsako sekundo dneva, a so še vedno nejevoljne in nepotrpežljive, želijo, da kličem dostavljalce in ne verjamejo na videno in povedano. Kako oblažim še ta korak dalje, ki sem ga naredila?
2021 01 18
> atnikos: > Azzurra hvala za spodbudne besede in ksenija88 hvala za nasvet. Sem se tudi sama odločila, da so-financiram priporočeno pošiljanje. Kljub koncu praznikov še vedno prihaja do zamud. Strankam sedaj predložim sledilno kodo s katero lahko vidijo kje se paket nahaja vsako sekundo dneva, a so še vedno nejevoljne in nepotrpežljive, želijo, da kličem dostavljalce in ne verjamejo na videno in povedano. > Kako oblažim še ta korak dalje, ki sem ga naredila? Jaz nazadnje taksni nisem odpisala in pocakala da pride paket do nje 🤷‍♀️ ker vcasih so pa taksni primeri da enostavno ni volje... sem dobivala vsake pol ure sporocilo, da pise, da je paket se na posti in da se ni bil poslan naprej (en dan po tistem ko sem poslala priporoceno in !povedala! da bo treba malo potrpeti ker imajo guzvo, med prazniki!). Sem prejela ukaz da naj preverim na posti kaj se dogaja 😂 Paket bo ze prisel, vi ste opravila svojo dolznost in poslala kot je treba, vec ne morete storit, paketu se pa tudi lahko sledi, samo potrpet je treba, ene bi pa vse takoj
2021 01 18
Jaz bi takim pač takoj dala sledilno kodo in jim rekla, da sem moj del opravila, naj one kličejo in težijo poštnim uslužbencem. Saj pa ja nismo sužnji kupcem. Če pa želijo neko dodatno storitev (npr to, da vi kličete okoli in njim odpisujete vsakih 5min) naj pač ne sodelujejo tle gor al če že - naj plačajo extra delo. Ma kam smo prišli, resno. Sem tudi sama zelo ustrežljiva in na voljo tistim, s katerimi sodelujem, in mam rada poštimane in fer zadeve, da je za vse udeležene vse čimboljše in se tud potrudim za vsakega. Nisem pa suženj nobenemu. Na meni je, da pošljem ko oblubim in kar obljubim in to je z moje strani to. Da bom pa jaz težila okoli ljudem za brezveze, ker so ene sitne in neučakane, pa ni šans.
2021 01 19