Moj profil Nastavitve Odzivi Pogovori Najljubše Odjavi se

Forumi /

mojbutik.si /

Pomoč na strani /

Brisanje artiklov - selekcija? Enim ja, drugim ne?

Mene pa zanima, kako je mogoče, da admin briše artikle na zelo čuden način... Enim je dovoljeno objavljati izdelke, kjer je prva slika jasno vzeta iz interneta, drugim očitno ne. Sama sem vedno objavljala svoje lastne slike, čez vikend pa sem prvič (ker sem videla kako hitro se prodajo stvari s slikami iz interneta) objavila nekaj oglasov s takšno prvo sliko tudi sama (druge slike so bile vse moje). In seveda je bilo vse izbrisano... Zakaj se potem teh stvari ne dela bolj dosledno?? Zakaj lahko še vedno najdem več tednov stare stvari, ki imajo SAMO slike iz interneta in niti ene same slike dejanske stvari, ki se prodaja? Ne zdi se mi fer. Naj se delo opravi konkretno, ali pa se naj vsem dovolijo enaki pogoji objavljanja... :/
2022 04 12
Ja tole tudi meni ni jasno kako je to mogoče... 😕
2022 04 13
Mene osebno tole ZELO moti in bi želela pojasnilo. Ogromno uporabnic je, ki imajo SAMO slike iz interneta, pa se jim to kar lepo spregleda, njihove stvari se najde ves čas pod "popularnimi artikli" in očitno adminov to NE MOTI. Pa ne gre za nove objave, te stvari so gor že več mesecev. Ko pa nekdo, ki je že vrsto let tukaj, s samimi pozitivnimi odzivi, objavi dve stvarci (izmed 200+ objavljenih artiklov) s sliko iz interneta, se pa pa dobesedno TAKOJ izbriše. Prosim za razlago. Ni logike. In NI FER.
2022 04 13
Ker jim pač ne uspe vsega izbrisat, če bi to hoteli, bi morali admini 24 ur na dan preverjat to stran...
2022 04 13
No izgleda, da se pa potem res najbolj "splača" objaviti čudovite slikce iz interneta in upati, da jih bodo admini pač spregledali, po kakršnem koli "naključju" že. In če so izbrisani, potem pač ponovno objaviti isto stvar - spet in spet... Vidim, da jih veliko tako dela. :/
2022 04 13
Drugače pa ravno vidim, da se admin trudi sproti brisati takšne artikle... ampak punce takoj spet naložijo... Tako da ne vem... mogoče bi bilo smiselno uvesti kakšna "opozorila" za uporabnice, ki to ves čas počnejo...
2022 04 13
OK, prosim za razlago, ZAKAJ so sedaj bili izbrisani moji artikli, ki SO imeli MOJE LASTNE slike??? In ne, NISO izgledale kot da so iz interneta! Primer: ![](http://upload.mojbutik.si/si/images/message/956a90e21ce8fb3d8207b60635374917.jpg)
2022 04 13
Ker imaš vmes slike iz interneta...
2022 04 13
V pravilih piše, da v kolikor je PRVA slika moja, da so lahko dodane kasneje tudi slike iz interneta, za boljšo predstavo... Sem ravno prej brala vsa pravila objavljanja artiklov... Če so se pravila vmes spremenila, pa ne vem?
2022 04 13
Pozdravljene, punce. Pod rubriko "Kakšna so pravila za nalaganje izdelkov?" je navedeno "V svojo omaro lahko naložite karkoli, vendar morate upoštevati pravila - ne uporabljajte internetnih slik, ker so predmet zakonov o avtorskih pravicah…" Res je, da pod rubriko "Zakaj so bili moji izdelki izbrisani?" piše, "- Če so bile fotografije, ki predstavljajo vaš predmet, izposojene z interneta in uporabljene kot prva in / ali edina fotografija predmeta.", a to še ne pomeni, da so dovoljene fotografije iz interneta, kar je prav zato poudarjeno pod rubriko "Kakšna so pravila za nalaganje izdelkov?"
2022 04 14
Pred kratkim smo pričeli z aktivnim brisanjem prepovedanih artiklov in oglasov, kar pa je dolgotrajna naloga, saj je teh oglasov res veliko, zato vas prosimo za potrpljenje. Razumemo tudi, da se vam zdi, da smo oglas izbrisali samo vam, a vam zagotavljam, da ni tako in da se res trudimo izbrisati čim več oglasov, ki kršijo pravila naše spletne strani, a žal ne gre vse naenkrat.
2022 04 14
Hvala za odgovor.
2022 04 14
Pozdravljeni ponovno, naj omenim samo se tole: Če menite, da smo vaš izdelek izbrisali neupravičeno, vas prosim, da nam to sporočite na help ( afna) mojbutik.si in se bomo lahko posvetili individualno vašemu primeru. Vaš Admin💘
2022 04 18
Mene pa zanima, zakaj brisete negativne odzive prevarantkam in osebam, ki storijo stvar, ki pac ni sprejemnljiva? Imam se vse screenshote kot dokazni material, odzivi pa so jim kasneje zbrisani. Razumem izbris neutemeljenega odziva, ne pa tega, da dobite ves dokazni material in potem cez en teden izbrisete njihove negativne odzive. A ni smisel odzivov, da so druge kupke in uporabnice posvarjene pred morebitno komplikacijo?
pred 28 dnevi, 06:02
Pozdravljeni, težko komentiram konkretni primer, ker ga ne poznam, lahko pa se nam oglasite na mail help (afna) mojbutik.si in bomo pogledali podrobnosti. Načeloma pa se negativni odziv izbriše, če se ugotovi, da je šlo za neutemeljen odziv, kar pa je v pristojnosti vsakega moderatorja. Lp, Admin
pred 27 dnevi, 12:04
1 2 Naslednja