> Matrikka:
> Pri meni možnosti vračila ni, ker se je pred leti dogajalo, da je punca oblačilo kupila, ga parkrat nosila, potem pa rekla da ji ne ustreza in hotela denar nazaj. Oblačilo sem dobila smrdljivo po alkoholu, potu in cigaretih, kdaj tudi uničeno.
> Se je zgodilo tudi, da je gospdična kupila od mene sandale, jih nosila na morju cel mesec, po enem mesecu pa jih seveda več ni potrebovala in je rekla, da ji pa kar naenkrat ne ustrezajo. In zahtevala denar nazaj.
> Bil je tudi primer, ko sem prodala dražji parfum. Punca ga je dobila, potem pa trmasto vztrajala, da je ponaredek (čeprav sem ji dala originalen račun iz Mullerja). Ko mi ga je vrnila (in jaz njej denar), sem ugotovila, da mi je vrnila SVOJ ponaredek! Ni šlo za enako stekleničko parfuma.
> Druga pa si je lepo dekantirala četrtino parfuma, pa mi ostanek na silo vrnila, češ da ji ne odgovarja. Dokazati ji nisem mogla nič, seveda.
> Zato jaz vračam več ne, razen če je res šlo za mojo napako. Dam pa vedno vse informacije kupcem, od katerih se pričakuje da se bodo o vsem preh nakupom dobro pozanimali.
> Sicer pa jim predlagam, v kolikor jim ne ustreza, da oblačilo prodajo naprej.
No, po enem mesecu tudi jaz nebi sprejela nazaj.. gre se samo, ko se paketek prejme in se še enak trenutek sporoči, da kaj ni ok in se takoj vrne.
Tudi po enem tednu tudi več nebi želela sprejeti nazaj če bi se kdo odločil vrniti. Ali takoj po prejemu ali pa nič.
> Matrikka:
> Pri meni možnosti vračila ni, ker se je pred leti dogajalo, da je punca oblačilo kupila, ga parkrat nosila, potem pa rekla da ji ne ustreza in hotela denar nazaj. Oblačilo sem dobila smrdljivo po alkoholu, potu in cigaretih, kdaj tudi uničeno.
> Se je zgodilo tudi, da je gospdična kupila od mene sandale, jih nosila na morju cel mesec, po enem mesecu pa jih seveda več ni potrebovala in je rekla, da ji pa kar naenkrat ne ustrezajo. In zahtevala denar nazaj.
> Bil je tudi primer, ko sem prodala dražji parfum. Punca ga je dobila, potem pa trmasto vztrajala, da je ponaredek (čeprav sem ji dala originalen račun iz Mullerja). Ko mi ga je vrnila (in jaz njej denar), sem ugotovila, da mi je vrnila SVOJ ponaredek! Ni šlo za enako stekleničko parfuma.
> Druga pa si je lepo dekantirala četrtino parfuma, pa mi ostanek na silo vrnila, češ da ji ne odgovarja. Dokazati ji nisem mogla nič, seveda.
> Zato jaz vračam več ne, razen če je res šlo za mojo napako. Dam pa vedno vse informacije kupcem, od katerih se pričakuje da se bodo o vsem preh nakupom dobro pozanimali.
> Sicer pa jim predlagam, v kolikor jim ne ustreza, da oblačilo prodajo naprej.
No, po enem mesecu tudi jaz nebi sprejela nazaj.. gre se samo, ko se paketek prejme in se še enak trenutek sporoči, da kaj ni ok in se takoj vrne.
Tudi po enem tednu tudi več nebi želela sprejeti nazaj če bi se kdo odločil vrniti. Ali takoj po prejemu ali pa nič.