Punce, pozdravljene!
Zadnji teden razmišljam o tem, ali naj dam eni uporabnici negativen odziv in kakšen smisel sploh ima to.
Vedno stremim k zaupanju in dobri komunikaciji, razumevanju in zadovoljstvu z artiklom in z veseljem dam pozitiven odziv. Je pa nekaj takih, ki si ga res ne zaslužijo.
Namreč, neki punci sem sklenila podariti nekaj stvari, katere je rekla,da jih potrebuje. Vse sem ji poslikala, opisala in stehtala za poštnino. Od takrat pa tišina.
To niti slučajno ni osamljen primer. Po tem, ko se nekdo zanima za artikle, četudi so dobro opisan, ko jih izmeriš po dolgem in počez, pošlješ dodatno še 5 slik, na katerih artikle oblečeš, se po možnosti že vse dogovoriš... in spet tišina.
Ali pa se zmeniš za menjavo in tri tedne ne dobiš niti sporočila, da artikel še poslan ni bil.
Problem pa je, da v trenutku, ko daš negativen odziv, se oseba čudežno pojavi in takoj odzove- seveda z negativnim odzivom. Zakaj bi mogla jaz dobiti negativen odziv? Zato, ker oseba na drugi strani ne more sprejeti tega, da je pač ravnala nesprejemljivo? Če se ne moreš držati dogovorov ali vsaj komunicirati tako, da obe strani vesta, na čem sta, potem si zrel za negativen odziv. A je tako težko napisati en stavek?
Ne da se mi vedno biti tista, ki prijazno čaka in sprašuje, konec koncev gre tu za vzajemnost in se pričakuje odgovornost z obeh strani. Ali moram zato, ker dam negativen odziv, ki je odraz nekega ravnanja in služi tudi temu, da se kaj spremeni, tudi jaz imeti slabšo oceno??
Seveda potem raje ne daš negativnega odziva, zato pa tudi ne dobiš realne slike o tem, kakšna je katera uporabnica. Ne vem, kako bi rešili ta problem, mogoče da bi morale imeti vsaj okvirne smernice poslovanja? :/
Ali bi ve dale negativni odziv na mojem mestu in sploh kdaj ga date?
Hvala in LP :)
Punce, pozdravljene!
Zadnji teden razmišljam o tem, ali naj dam eni uporabnici negativen odziv in kakšen smisel sploh ima to.
Vedno stremim k zaupanju in dobri komunikaciji, razumevanju in zadovoljstvu z artiklom in z veseljem dam pozitiven odziv. Je pa nekaj takih, ki si ga res ne zaslužijo.
Namreč, neki punci sem sklenila podariti nekaj stvari, katere je rekla,da jih potrebuje. Vse sem ji poslikala, opisala in stehtala za poštnino. Od takrat pa tišina.
To niti slučajno ni osamljen primer. Po tem, ko se nekdo zanima za artikle, četudi so dobro opisan, ko jih izmeriš po dolgem in počez, pošlješ dodatno še 5 slik, na katerih artikle oblečeš, se po možnosti že vse dogovoriš... in spet tišina.
Ali pa se zmeniš za menjavo in tri tedne ne dobiš niti sporočila, da artikel še poslan ni bil.
Problem pa je, da v trenutku, ko daš negativen odziv, se oseba čudežno pojavi in takoj odzove- seveda z negativnim odzivom. Zakaj bi mogla jaz dobiti negativen odziv? Zato, ker oseba na drugi strani ne more sprejeti tega, da je pač ravnala nesprejemljivo? Če se ne moreš držati dogovorov ali vsaj komunicirati tako, da obe strani vesta, na čem sta, potem si zrel za negativen odziv. A je tako težko napisati en stavek?
Ne da se mi vedno biti tista, ki prijazno čaka in sprašuje, konec koncev gre tu za vzajemnost in se pričakuje odgovornost z obeh strani. Ali moram zato, ker dam negativen odziv, ki je odraz nekega ravnanja in služi tudi temu, da se kaj spremeni, tudi jaz imeti slabšo oceno??
Seveda potem raje ne daš negativnega odziva, zato pa tudi ne dobiš realne slike o tem, kakšna je katera uporabnica. Ne vem, kako bi rešili ta problem, mogoče da bi morale imeti vsaj okvirne smernice poslovanja? :/
Ali bi ve dale negativni odziv na mojem mestu in sploh kdaj ga date?
Hvala in LP :)