Moj profil Nastavitve Odzivi Pogovori Najljubše Odjavi se

Forumi /

mojbutik.si /

Objave, novosti, komentarji moderatorja /

[Nov design] Ni možno izbrisati izdelka oz. označiti kot prodano

Živjo dekleta, sem dobila nekaj feedbackov, da se pri nekaterih ne da izbrisati izdelkov, označiti kot prodano in/ali odpirati nove teme. Prosim vas, da se mi javite v to temo tiste, za katere to velja. Zraven pa prosim še napišite, kateri brskalnik uporabljate (Crome, Mozzila, Safari ...) in operacijski sistem (Microsoft, Linux, OSX) ter če vam to nagaja na telefonu ali računalniku - tako bomo zadevo najhitreje rešili. Če imate kakšen drug problem, se mi javite v ZS, NE pišite tukaj. Lp, AdminMB
2015 11 21
zakaj meni vsake toliko časa izginjajo artikli iz moje kolekcije?
2015 11 22
Jaz pa ne morem napisati odziva :(
2015 11 25
Tudi jaz Danes me morem pustiti odziva, gumb " Odgovori" je neodziven, vse ostalo deluje.
2015 11 25
Se pridružujem - nemogoče je pustiti odziv! Vse se da izpolniti le gumb "odgovori" se ne odziva.
2015 11 26
Ja jaz ne morem urejati atiklov, brisati, označiti kot prodano...slikic mi ne poveča itd. uporabljam crome... se mi pa zdi da je na mozilli isto :(
2015 12 01
V mozilli deluje... očitno crome povzroča težave!
2015 12 01
Meni ne gre označit izdelka kot Prodano - uporabljam Chrome, sem pa probala tudi na Mozzila Firefox in isto NE deluje :@ ..na telefonu sem imela enake težave,ampak mi vsaj od danes naprej to deluje.. upam da hitro uredite težave >:( Lp
2015 12 02
meni pa ne deluje gumb ŽELIM SI....
2015 12 03
ne morem izbrisati izdelka, označiti kot prodano...osebni pc/ Mozilla brskalnik
2015 12 05
Jaz isto ne uspem pustit odziva.
2015 12 06
ne dela mi izbira velikosti
2015 12 06
Ne dela mi brisanje izdelkov, prav tako en more krmariti med slikami (ne morem klikniti na drugo, tretjo... sliko, da bi jo pokazalo).
2015 12 10
Ne dela mi brisanje izdelkov, označevanje prodanih izdelkov, premikanjje med slikami ko gledam kakšen izdelek in tudi pošlji sporočilo ne deluje. Uporabljam Crome.
2015 12 10
> AdminSI: > Živjo dekleta, > sem dobila nekaj feedbackov, da se pri nekaterih ne da izbrisati izdelkov, označiti kot prodano in/ali odpirati nove teme. > Prosim vas, da se mi javite v to temo tiste, za katere to velja. Zraven pa prosim še napišite, kateri brskalnik uporabljate (Crome, Mozzila, Safari ...) in operacijski sistem (Microsoft, Linux, OSX) ter če vam to nagaja na telefonu ali računalniku - tako bomo zadevo najhitreje rešili. > Če imate kakšen drug problem, se mi javite v ZS, NE pišite tukaj. > Lp, AdminMB Meni noče naložiti novih artiklov, nagaja tako na telefonu kot na računalniku. Uporabljam Crome brskalnik in Microsoft os.
2015 12 10
1 2 3 Naslednja