Se strinjam deloma - da negativni odziv ni upravičen, če si nekdo premisli, vendar če pa nekomu npr. posreduješ svojo številko TRR-ja in vse ostale podatke, zna biti pa to malo kočljiva situacija...
Sicer sama ne pišem minusov, za take stvari, vendar se mi zdi, da to kaže na nivo neke kulture...z takimi osebami , če mi drugič pišejo, vsekakor ne želim sodelovati....sploh pa z tistimi, ki se niso izkazale v + smislu. Načeloma se da hitro preceniti, kakšen človek je nekdo .... če mu pošlješ, ko je bilo zmenjeno za dogovor, ene par sporočil, nobenega odgovora, če ti po prvem dnevu, odkar si oddala pošiljko in je ne prejme na dom - histerično sprašuje - kje je moj paket? (ja res je za navadne pošiljke, pošta pride v 90% primerov že naslednji dan - a so odstopanja, in ne pozabite navadna pošiljka ima uradni rok za dostavo - 3 dni, ne 1 dan!)....za osebe, ki ti na osebni izmenjavi brez kančka vesti prinesejo strgane/zdrajsane/poflakane artikle in seveda ničesar ne omenijo (če bi bi vedeli, da osebe menjava seveda ne bi zanimala)...za ljudi ki ti pošljejo uničen artiklel, medtemko ji ti pošlješ nov artikel (le etiketa odstranjena) pa te potem sprašujejo zakaj mi nisi pustila pozitivnega odziva, jaz sem ti ga, nakar napišeš, da nisi zadovoljen z menjavo, saj v oglasu ni bilo ničesar omenjeno glede dejanske ohranjenosti (lukenj!) ti zbriše svoj + odziv in ti ironično reče, da je ona plačala več za stroške poštnine (summa 0,60€), pa da naj si ne drznem nikoli več prit v njen butikec (naj omenim, da je ona mene kontaktirala za izmenjavo) - in ta oseba je med top uporabniki....za ljudi brez kančka razumevanja (velja za vse situacije) - vedno se da vse rešiti z dialogim, če seveda ni napadalen, žaljiv, itd.
pišem pa negativni odziv v primeru goljufij ...naprimer....za ljudi ki ti enostavno ne pošljejo dogovorjenega artikla ob menjavi (npr. veselo pa prodajajo artikel naprej)....za ljudi, ki jim nakažeš denar in ti ne pošljejo artikla (k sreči nisem imela takšnih težav)
Se strinjam deloma - da negativni odziv ni upravičen, če si nekdo premisli, vendar če pa nekomu npr. posreduješ svojo številko TRR-ja in vse ostale podatke, zna biti pa to malo kočljiva situacija...
Sicer sama ne pišem minusov, za take stvari, vendar se mi zdi, da to kaže na nivo neke kulture...z takimi osebami , če mi drugič pišejo, vsekakor ne želim sodelovati....sploh pa z tistimi, ki se niso izkazale v + smislu. Načeloma se da hitro preceniti, kakšen človek je nekdo .... če mu pošlješ, ko je bilo zmenjeno za dogovor, ene par sporočil, nobenega odgovora, če ti po prvem dnevu, odkar si oddala pošiljko in je ne prejme na dom - histerično sprašuje - kje je moj paket? (ja res je za navadne pošiljke, pošta pride v 90% primerov že naslednji dan - a so odstopanja, in ne pozabite navadna pošiljka ima uradni rok za dostavo - 3 dni, ne 1 dan!)....za osebe, ki ti na osebni izmenjavi brez kančka vesti prinesejo strgane/zdrajsane/poflakane artikle in seveda ničesar ne omenijo (če bi bi vedeli, da osebe menjava seveda ne bi zanimala)...za ljudi ki ti pošljejo uničen artiklel, medtemko ji ti pošlješ nov artikel (le etiketa odstranjena) pa te potem sprašujejo zakaj mi nisi pustila pozitivnega odziva, jaz sem ti ga, nakar napišeš, da nisi zadovoljen z menjavo, saj v oglasu ni bilo ničesar omenjeno glede dejanske ohranjenosti (lukenj!) ti zbriše svoj + odziv in ti ironično reče, da je ona plačala več za stroške poštnine (summa 0,60€), pa da naj si ne drznem nikoli več prit v njen butikec (naj omenim, da je ona mene kontaktirala za izmenjavo) - in ta oseba je med top uporabniki....za ljudi brez kančka razumevanja (velja za vse situacije) - vedno se da vse rešiti z dialogim, če seveda ni napadalen, žaljiv, itd.
pišem pa negativni odziv v primeru goljufij ...naprimer....za ljudi ki ti enostavno ne pošljejo dogovorjenega artikla ob menjavi (npr. veselo pa prodajajo artikel naprej)....za ljudi, ki jim nakažeš denar in ti ne pošljejo artikla (k sreči nisem imela takšnih težav)