Drage punce.
Ker se zadnje čase pojavlja vedno več prepovedanih oglasov, bi vas ponovno radi spomnili na upoštevanje pravil na naši strani. Med prepovedanimi oglasi se največkrat znajdejo kopije blagovnih znamk, t.i. replike in oglasi, ki vsebujejo slike iz interneta. Oboje je prepovedano tako na naši strani, kot tudi z zakonom, zato bodo tovrstni oglasi odstranjeni s strani ekipe moderatorjev in v primeru ponavljajočih se kršitev uporabnik blokiran.
Pri izdelkih znanih blagovnih znamk (npr. Guess, Gucci, Prada…) vas prosimo, da še posebej poudarite, da gre za original, saj se tako izognete izbrisu oglasa. Prav tako v primeru nenavadno nizke cene pojasnite, zakaj tako nizka cena (npr. vidni znaki uporabe, več leta stara kolekcija, itd…).
Dodatno za orientacijo pošiljamo še druge pogoste razloge za izbris oglasa:
- oglaševan je bil prepovedan izdelek (nedovoljene elektronske naprave, elektronske cigarete, pohištvo, kopije blagovnih znamk, doma narejena kozmetika, zdravila, tobak, storitve, rastline, živali,…)
- gre za sum na preprodajo izdelkov (prodaja istega izdelka v večjih količinah, v različnih barvah, velikostih, vzorcih...),
Konec 1. dela.
Drage punce.
Ker se zadnje čase pojavlja vedno več prepovedanih oglasov, bi vas ponovno radi spomnili na upoštevanje pravil na naši strani. Med prepovedanimi oglasi se največkrat znajdejo kopije blagovnih znamk, t.i. replike in oglasi, ki vsebujejo slike iz interneta. Oboje je prepovedano tako na naši strani, kot tudi z zakonom, zato bodo tovrstni oglasi odstranjeni s strani ekipe moderatorjev in v primeru ponavljajočih se kršitev uporabnik blokiran.
Pri izdelkih znanih blagovnih znamk (npr. Guess, Gucci, Prada…) vas prosimo, da še posebej poudarite, da gre za original, saj se tako izognete izbrisu oglasa. Prav tako v primeru nenavadno nizke cene pojasnite, zakaj tako nizka cena (npr. vidni znaki uporabe, več leta stara kolekcija, itd…).
Dodatno za orientacijo pošiljamo še druge pogoste razloge za izbris oglasa:
- oglaševan je bil prepovedan izdelek (nedovoljene elektronske naprave, elektronske cigarete, pohištvo, kopije blagovnih znamk, doma narejena kozmetika, zdravila, tobak, storitve, rastline, živali,…)
- gre za sum na preprodajo izdelkov (prodaja istega izdelka v večjih količinah, v različnih barvah, velikostih, vzorcih...),
Konec 1. dela.