Mogoče ne ravno način komunikacije, ampak pravopis :-) Recite mi, da sem nadležna, sitna, tečnoba z velikim T, ampak mene rahlo (z)moti, če vidim, da punca v svoj odgovor ni vložila 0,000000001 % truda. Površnost, pa naj bo pri pravopisu, vsaj po mojem mnenju kaže tudi na površnost stika (gre le za vidni medij in se moramo na ta način "izkazat") in konec koncev tudi na pomanjkanje spoštovanja potencialnega kupca. Mešanje črk, npr. b z v ... in vseh sosednih črk na tipkovnici + kratki odgovori tipa "Ja" brez kakršnegakoli pozdrava ... Mene to zmoti. Saj vseeno kupim, artikel mi je pač všeč, drugače ji ne bi niti morila (ker včasih se mi zdi - glede na površnost odgovora - ravno to, torej da morim). Pa nisem ena od ta tečnih, če se bo kakšna spotaknila ob moj (domnevni) karakter :-) Če mi je artikel všeč, postavim mogoče maksimalno eno vprašanje, po večini pa samo napišem, da bi kupila, in vprašam, kam nakažem/pošljem denar. Če je prodajalki odveč sestaviti en normalen sestavek na to, pa ... Saj ne pričakujem zdaj hvalospevov :-) in cele epske pesnitve meni v čast, ker bom pa zdaj kupila tisto majico za 5 €, niti v goreči blaznosti ne iščem manjkajočih vejic, ma vsaj en pregled za tistim, kar dotična napiše, bi pa rada videla, ker majkemi (:)), marsikatera odgovori tako, kot da ji je to ta zadnja briga na svetu. In kako se naj človek počuti? Kot tisti, ki kupuje iz druge roke. Aja, saj res :) No, droben glasek mi pravi, da bi te punce odpisale tako tudi, če bi prodajale diamante za par milijonov mrs. Trumpovi ;-)
Ne vem za vas, ampak jaz, ko pridem v butik (dejanski ali pa tale spletni), pričakujem pozdrav, (nasmešek), prijaznost, "Hvala", na koncu pa tudi "odzdrav".
Mogoče ne ravno način komunikacije, ampak pravopis :-) Recite mi, da sem nadležna, sitna, tečnoba z velikim T, ampak mene rahlo (z)moti, če vidim, da punca v svoj odgovor ni vložila 0,000000001 % truda. Površnost, pa naj bo pri pravopisu, vsaj po mojem mnenju kaže tudi na površnost stika (gre le za vidni medij in se moramo na ta način "izkazat") in konec koncev tudi na pomanjkanje spoštovanja potencialnega kupca. Mešanje črk, npr. b z v ... in vseh sosednih črk na tipkovnici + kratki odgovori tipa "Ja" brez kakršnegakoli pozdrava ... Mene to zmoti. Saj vseeno kupim, artikel mi je pač všeč, drugače ji ne bi niti morila (ker včasih se mi zdi - glede na površnost odgovora - ravno to, torej da morim). Pa nisem ena od ta tečnih, če se bo kakšna spotaknila ob moj (domnevni) karakter :-) Če mi je artikel všeč, postavim mogoče maksimalno eno vprašanje, po večini pa samo napišem, da bi kupila, in vprašam, kam nakažem/pošljem denar. Če je prodajalki odveč sestaviti en normalen sestavek na to, pa ... Saj ne pričakujem zdaj hvalospevov :-) in cele epske pesnitve meni v čast, ker bom pa zdaj kupila tisto majico za 5 €, niti v goreči blaznosti ne iščem manjkajočih vejic, ma vsaj en pregled za tistim, kar dotična napiše, bi pa rada videla, ker majkemi (:)), marsikatera odgovori tako, kot da ji je to ta zadnja briga na svetu. In kako se naj človek počuti? Kot tisti, ki kupuje iz druge roke. Aja, saj res :) No, droben glasek mi pravi, da bi te punce odpisale tako tudi, če bi prodajale diamante za par milijonov mrs. Trumpovi ;-)
Ne vem za vas, ampak jaz, ko pridem v butik (dejanski ali pa tale spletni), pričakujem pozdrav, (nasmešek), prijaznost, "Hvala", na koncu pa tudi "odzdrav".