Moj profil Nastavitve Odzivi Pogovori Najljubše Odjavi se

Forumi /

mojbutik.si /

Objave, novosti, komentarji moderatorja /

Izkušnje storitve "Pošlji paket"

Drage punce! Pred kratkim smo s podjetjem GLS sklenili sodelovanje za oddajo Mojbutik paketkov. Po tem uvodnem obdobju bi vas prijazno prosili za povratne informacije glede uporabe storitve in promo kode "mojbutik", ki vam prinaša 10% popust pri oddaji vašega paketka. Zanima nas, če ste storitev uporabljale in kako ste bile z njo zadovoljne? Če niste, zakaj ne in kaj bi vas prepričalo, da bi storitev preizkusile? Veseli bomo tudi vaših konkretnih mnenj in predlogov za izboljšanje. Za mnenja se vam lepo zahvaljujemo, saj nam boste s tem pomagali izboljšati naše storitve in uporabniško izkušnjo. Lep dan vam želimo vaši Mojbutik.si Admini❤️💞
2022 10 18
Sem se tudi jaz spraševala v čem je fora tega. Vem, da so tudi prednosti dostavnih služb v primerjavi s Pošto Slovenije. Ampak ne vedno cenovno. Če ima katera dobro izkušnjo, bi tudi mene zanimalo. V katerih primerih sploh pride prav? Bi rekla, da pride v poštev samo pri pošiljanju večjih (mogoče težjih?) paketov. Ponavadi pošiljam precej lahke, manjše pakete. Kupke pa ponavadi niso pripravljene plačati več kot euro ali dva za paket... Ko boste imeli posebno ponudbo s strani Pošte Slovenije (ki je trenutno za te lažje pakete verjetno najcenejša in hkrati ne tako poceni), me pa to zanima takoj. :)
2023 06 23
Pošta Slovenija se je podražila, tko da sploh ni več tak poceni.
2023 10 20
Zivjo! Eno vprasanje, ali je mozno, da kupec naroci dostavo preko GLS, ne da bi vedel podatke o tezi paketa itd. Vceraj in danes sem z dveh razlicnih profilov, ki sta oba prazna, prejela enako genericno sporocilo s pozivom, naj posredujem e-naslov. Po par izmenjanih sporocilih se je izkazalo, da gre za isto osebo. Razlog, zakaj ima dva, meni ne pije vode - ker da je na enem prodajala otroska oblacila, na drugem pa kupuje. Potem v nadaljevanju napise “dal sem vam razlog”, prej pa “sem prodajala”. Skratka ne vem, lahko da komu delam krivico, ampak mi je vse skupaj malo sumljivo. Potem sem se spomnila, da sem pred casom dobila podobno sporocilo glede enega artikla, ampak sem ga ze prodala. Sem sla gledat nazaj in ko sem kliknila na up. Ime: uporabnik blokiran. Posredujem zaradi preverbe. ![](http://upload.mojbutik.si/si/images/message/69bc54e5f095a15e62d65191f0066d48.jpg) ![](http://upload.mojbutik.si/si/images/message/c468d7ac6b996cb8a9a52d2c28a9d577.jpg)
2023 10 20
Živjo. Imam enako vprašanje kot misseffie. Kako lahko nekdo naroča preko mojbutik.si, če je blokiran? Enako se je meni zgodilo ampaki mi ni jasen stavek "poslujem in plačujem preko GLS-a". Kontaktirala sem GLS in so rekli, da oni strankam ne plačujejo vrednosti paketa. Lp. Esmira
2023 10 22
Živjo, kot je že bilo večkrat na forumu poudarjeno in kot je res očitno iz tega, kar ti lažni profili pošiljajo, gre za prevaro in je logično, da NE klikajte na nobene povezave v sporočilih in ne vpisujte nobenih osebnih podatkov. lp,admin
2023 10 24