Prepričajte se, da je prodajalec, pri katerem kupujete, verodostojen. Preglejte povratne informacije drugih, ki so s tem članom že poslovali.
Bodite pozorni na fotografijo profila člana. Če vidite v kotu (!), to pomeni, da član ni potrdil e-poštnega naslova. In vsi bi radi komunicirali
z resnično osebo, kajne? Uporabljajte sistem sporočil na našem spletnem mestu in ne npr. Skype, e-pošta, mobilni telefon itd. Če pride do težave,
se upoštevajo samo sporočila na sami strani. Oglejte si slike drugih stvari. So videti, kot da so od istega prodajalca? V internetu poiščite fotografijo izdelka
in se prepričajte, da niso prenesene z drugega spletnega mesta. Če prodajalcu nakažete na njegov bančni račun, v polje "Namen transakcije" zapišite
vse podrobnosti o artiklu, ki ga kupujete. Prepričajte se, da vam je oseba dala svoj osebni račun in ime, ne svojega ali sorodnikovega. "